dissabte, 21 de desembre del 2013

T’odio Gallardón, m’has violat.



  • T’odio perquè m’has pres la capacitat de decidir sobre una de les qüestions més importants del meu desenvolupament vital.
  • T’odio, em repugnes i em fas fàstic perquè has entrat en el més profund i íntim del meu cos, m’has arrencat les entranyes i te n’has apoderat. 
  • T’odio perquè has potinejat sense cap mena d’ètica ni respecte pel ben mig de la meva sexualitat.
  • T’odio perquè m’has sostret el dret d’exercir, decidir i gaudir d’una maternitat lliure i responsable en el moment en que jo estableixi.
  • T’odio perquè m’has violat, has abusat sexualment de mi, has establert en mi el que a tu t’ha satisfet sense importar-te si jo hi estava d’acord o no.
  • T’odio perquè m’has robat l’úter i en seràs tu a partir d’ara qui en disposarà i decidirà sobre en quin moment aquest haurà d’engendrar un nou ésser.
  • T’odio, t’odio i t’odio perquè sóc dona, perquè estic en edat fèrtil, perquè vull ser mare, perquè defenso i exerceixo els meus drets i sobretot perquè a partir d’ara, per culpa teva,  això no serà així.