dijous, 13 de setembre del 2007

Caprabo m'ha contestat

Ja sabeu que fa uns dies vaig enviar un correu a Caprabo queixant-me del poc/gens ús del català en l'establiment de la Seu, doncs bé, m'han contestat. Aquí uns deixo la resposta, ara a veure si millora la situació, a veure a veure i ja sabeu, com deia el Capità Enciam "Els petits canvis són poderosos"

Apreciada Sra. ,

En relació al seu e-mail, li agraïm que s'hagi posat en contacte amb
nosaltres per a informar-nos de la situació que ha observat al nostre
establiment de La Seu d'Urgell, ja que és a través de les comunicacions
dels nostres clients com podem millorar el servei que oferim.

Li informem que hem transmès el contingut del seu correu electrònic
al departament que gestiona la retolació i la megafonia dels nostres
establiments, per a que en tinguin constància i realitzin les gestions
internes oportunes, així com al departament de Recursos Humans.

Una vegada més li volem agrair la confiança que ha dipositat en
Caprabo.

Atentament,

XXX
Responsable del Departament d'Atenció al Client

4 comentaris:

Fubu ha dit...

Ei mira a mi tambe em van respondre pero diferent:

Benvolgut Senyor,

En relació al seu e-mail, l´ informem que per a poder adreçar els seus
comentaris al Departament que s´ encarrega d´aquests temes, hauria d´
indicar-nos, si és tan amable, la numeració de la seva Targeta Client
(si en disposa) o no i cognoms, adreça i un telèfon de contacte.

Restem a l´ espera de la seva comunicació.

Atentament,

JULIO LÓPEZ
Responsable Dept Atenció al client.
caprabo@caprabo.es

xDD

Mireia ha dit...

Wala que fort! A mi no m'han demanat res d'això, que malparits!!!!

Anònim ha dit...

Jo un dia d'aquesta setmana hi vaig anar i la cosa continuava igual, "señorita Ana, acuda a caja porfavor" i vaig pensar en tu! jeje. A veure si mica en mica van fent algo, que ja comença a ser hora...

Una abraçada!

Anònim ha dit...

La solució es simple, tant com deixar de comprar-hi. Al costat hi ha un altre super, que també tanca a les 9. A més, tot i que hi ha gent de diferents països, s'esforçen en parlar la nostra llengua, i si mes no, l'entenen.

I a mi sempre m'atenen amb una rialla. (faig cara d'acudit?)