dimecres, 4 de desembre del 2013

Nova aventura. Dolça i emocionant espera...

No, no estic embarassada, i tampoc espero el Tió (que no el CAGA Tió) com alguns dels missatges que van corrent aquests dies per les xarxes socials. 
La meva dolça, nova i emocionant aventura tracta sobre un canvi de vida inesperat, i és que, si tot va segons el previst, en unes poques setmanes em desplaçaré a viure a Bolívia durant un anyet. 
S'ha creuat pel meu davant una oportunitat que feia anys que arrossegava com a il·lusió, i que per fi podré dur a terme. Participar d'un projecte de cooperació de llarga durada. 
A Bolívia hi aniré a treballar, sí, nova feina, i aquest cop per fi d'educadora i directora del projecte, amb una entitat que disposa d'una llar on hi viuen nenes-adolescents que han estat mares i hi conviuen juntament amb els seus bebès. 
El projecte m'entusiasma, un projecte materno-filial que és a la vegada infanto-juvenil, sembla que no podria treballar en alguna cosa que m'atragués més! 
Aquí podeu veure un petit vídeo explicatiu del què és el projecte i també l'entitat per la que treballaré. 

http://www.serviciosocialelfar.org/CA/videos/videos-hogar-el-faro-bolivia/catalan/

Veureu que hi surt l'actual directora del projecte, Débora Rubira, és la persona a qui jo substituiré durant aquest temps. Les tasques que jo hi faré sembla que siguin també triades especialment per a mi, una direcció tècnica del projecte (subvencions, projecte, justificacions, coordinació, etc...) però també una part d'intervenció educativa, genial! No em sabria quedar amb una de les dues vessants tan sols!!!

Doncs això, que en breu m'embranco en una nova aventura, en la qual estic convençuda que podré aportar-hi molt, però que per altra banda, tornaré amb una riquesa i un creixement personal que de ben segur marcarà la meva trajectòria vital.

No sé encara exactament quan marxo, segons quan s'allarguin els tràmits, però serà pels volts de Nadal, així que tindré un 2014 més que emocionantíssim. Si ja es presentava esperançador i entusiasmant pel que fa al país, ara hi afegiré una experiència personal i professional que el farà, espero, convertir en quelcom més que especial.

Com a gran aficionada al món 2.0 he pensat compartir aquesta aventura a la xarxa, encara no he acabat de decidir com ho faré, si a través d'aquest blog i d'altres eines de les que disposo o si en crearé d'específiques per a l'experiència. De moment he creat un hashtag que utilitzaré per etiquetar els continguts d'aquest projecte serà el #latitud1747S que és la latitud on està situada la ciutat on viuré, Santa Cruz de la Sierra.

De ben segur que trobaré a faltar moltes coses d'aquí, sobretot a molts de vosaltres, però espero poder conèixer en aquest camí altres persones que m'omplin tant com ho feu tot el meu voltant cada dia, i que aquesta nova etapa dongui pas a una riquesa personal immesurable.

Estic disposada a rebre totes les visites que volgueu, allà us esperaré i acolliré amb gran entusiasme, i espero que les meves explicacions a la xarxa siguin del vostre interès.

Ens veiem a la tornada, si no és a abans...