dimarts, 30 de maig del 2006

Més d'un mes !


Uff... gairebé ni me'n recordava que tenia un blog! La veritat es que he estat molt enfeinada durant aquests dies, jo que em pensava que això d'estar a l'atur se'm faria pesat, doncs res, 2 setmanetes i ja he trobat feina. Estic fent mil coses! Ja estem començant a posar en marxa el Casal d'Estiu 2006, que aquest any tindrà nova ubicació, deixarem el nostres estimat Pau Clarís amb el pati tant "estupendo" que té, i ens traslladarem al Centre Cultural les Monges, a l'escola d'arts concretament, a veure com ens ho farem! Després també estic preparant cosetes de l'espai lúdic del Mercat Medieval dels Canonges que es realitza aquest cap de setmana 3 i 4 de juny a la Seu. Des de fa 3 setmanes estic fent substitucions a La Grandalla, la llar d'infants municipals, 6 hores diaries, i per acabar també estem preparant la publicació d'una revista infantil per tots els nens i nenes de la comarca, per si això us semblava poc també vaig estar durant un parell de setmanes donant un cop de mà als nenets de XiNTCAT, que ja preparen la Pirineus Party 2006. Doncs això, que tinc ben poc temps lliure, però bé, ja m'agrada això, crec que aquest és el meu estat natural, estar estressada!

1 comentari:

L&M ha dit...

Mireia!! Ja era hora.Ja trobavem a faltar saber de la teva vida! jejeje.