dimecres, 30 de maig del 2007

Ahir ho vaig entendre tot


Arribo a casa a quarts d'onze de la nit, un pa amb tomàquet per sopar, i destrossada em llenço sobre el sofà disposada que m'absorbeixin el raigs catòdics, desconnectar, oblidar el què ha passat i esperar l'endemà. Comencem bé, fan Ventdelpla, tinc la sort o la desgràcia de confessar-me addicta a tots o gairebé tots els serials de TV3. En acabar "la nit al dia" gran programa, Mònica Terribas entrevista els alcaldes de Girona, Lleida i Tarragona, bona opció, m'agrada el tema i m'hi quedo. Fent un zapping descobreixo que en 3 de les 6 televisions restants el programa del moment tracta sobre la vida, obra i miracles d'algun personatge famós, alguns vius i altres morts. Però què està passant??? En horari de prime time i en les 3 cadenes més importants, o si més no amb més audiencia de l'estat espanyol el que ens ofereixen no és res més que xafarderies, intimitats, i vida pública i privada de personatges de la premsa groga. Quan per fi reacciono, ho entenc tot! Ara m´explico el que ha passat!!!
S'han acabat les reflexions! Cada dia més ens aboquen a construir una societat buida de contingut, irreflexiva, egoista i pel que veig, preocupada per la vida dels demés, però ... amb quina intenció, preocupats amb actitud d'ajuda? Doncs no ho sé ...
Doncs res, que ahir vaig veure-ho clar, el que vol la gent és xixa, carnassa, morbo, xafarderies, decidir-se per la opció fàcil i no esforçar-se en construir una nova i possible opinió, em deixo arrossegar pel corrent i la majoria, no fos cas que pogués canviar alguna cosa!
Sempre he cregut que hi ha dos menes de persones, les que esperen que passin les coses, i les que fan que les coses passin! Jo vull ser d'aquestes últimes, i tu???

1 comentari:

Jordi ha dit...

No se si seré capàç d'explicar-me, però ho intentaré...

Ja fa anys, molts, que hi ha televisió. Un artefacte que va arrivar a les llars de tot el mon per un motiu... un de sol, rentar-nos el cap.

Abans, en aquesta part del planeta es feia (i es segueix fent) amb el futbòl, però aquesta opció només arrossegava homes, quedant totes les dones al marge, encara que ben mirat en aquella època a les dones no se'ls feia massa cas. Això ha cambiat, i els poderosos s'han adonat que han de mantindre a ratlla també a les dones... van veure que amb el "lectures" no en tenien prou i van decidir passar a mètodes mes durs, la televisió.

Així doncs, ja ho saps, que és la tv? UNA RENTADORA!!!