dimecres, 30 de maig de 2007

Ahir ho vaig entendre tot


Arribo a casa a quarts d'onze de la nit, un pa amb tomàquet per sopar, i destrossada em llenço sobre el sofà disposada que m'absorbeixin el raigs catòdics, desconnectar, oblidar el què ha passat i esperar l'endemà. Comencem bé, fan Ventdelpla, tinc la sort o la desgràcia de confessar-me addicta a tots o gairebé tots els serials de TV3. En acabar "la nit al dia" gran programa, Mònica Terribas entrevista els alcaldes de Girona, Lleida i Tarragona, bona opció, m'agrada el tema i m'hi quedo. Fent un zapping descobreixo que en 3 de les 6 televisions restants el programa del moment tracta sobre la vida, obra i miracles d'algun personatge famós, alguns vius i altres morts. Però què està passant??? En horari de prime time i en les 3 cadenes més importants, o si més no amb més audiencia de l'estat espanyol el que ens ofereixen no és res més que xafarderies, intimitats, i vida pública i privada de personatges de la premsa groga. Quan per fi reacciono, ho entenc tot! Ara m´explico el que ha passat!!!
S'han acabat les reflexions! Cada dia més ens aboquen a construir una societat buida de contingut, irreflexiva, egoista i pel que veig, preocupada per la vida dels demés, però ... amb quina intenció, preocupats amb actitud d'ajuda? Doncs no ho sé ...
Doncs res, que ahir vaig veure-ho clar, el que vol la gent és xixa, carnassa, morbo, xafarderies, decidir-se per la opció fàcil i no esforçar-se en construir una nova i possible opinió, em deixo arrossegar pel corrent i la majoria, no fos cas que pogués canviar alguna cosa!
Sempre he cregut que hi ha dos menes de persones, les que esperen que passin les coses, i les que fan que les coses passin! Jo vull ser d'aquestes últimes, i tu???
Publica un comentari a l'entrada