dissabte, 19 de gener del 2013

El cuerpo


El cuerpo és una pel·lícula que em va costar una mica anar a veure, el motiu? doncs una miqueta de por... No sabia massa amb què em trobaria, i es que a mi les pel·lícules de por, realment em fan terror, bé suposo que és així perquè no n'he vist mai cap i dubto que ho faci. Per contra sí que m'agraden força totes les de suspens però a vegades és complicat veure on acaba una cosa i on comença l'altra. Doncs això, que em feia una mica de cosa, però al final vaig aconseguir anar-hi acompanyada (sola era incapaç).
La pel·lícula em va agradar molt, lluny de la por, aconsegueix mantenir a l'espectador/a en tensió durant tot el relat, esperant aquells petits ensurts que ofereixen grans descàrregues d'adrenalina. Els últims 10 minuts, el  guió dóna un gir sobtat que ni t'imagines, de fet són dos girs. De fet arribant al final i contenta per com s'havia desenvolupat la història van començar a ocórrer uns fets que em van portar a una situació decepcionant on vaig pensar "no pot ser, el desenllaç no pot ser aquest, què cutre!". També hi va influenciar, possiblement, cert grau de deformació professional, que et fa vincular trajectòria laboral en la teva quotidianitat, però vaja... Doncs no, al cap de tres minuts, el relat torna a girar portant-te a un desenllaç, realment sorprenent. Molt, molt recomanable que passeu una estona per la sala a veure El cuerpo! 

P. S. Ah, això sí, hi apareix un Coronado molt, molt desmillorat, amb una brillant actuació però un aspècte físic penós, no li han sentat pas bé el bífidus dels iogurts!