dilluns, 24 de març del 2014

Un minuto de silencio

Un minuto de silencio no és una pel·lícula, és un documental sobre el desenvolupament de Bolívia els darrers anys, des de l'entrada al poder del President Morales. L'italià Ferdinando Vicentini, entrevista a diferents líders polítics i personatges rellevants de la història més propera del país. Conversa també amb ciutadans corrents, autèntics protagonistes de la situació actual del país. És un d'aquells documentals que cal tornar a mirar, o almenys a mi em fa falta, per tal de que tot quedi més clar. De moment, he pogut conèixer personatges i fets rellevants en la història propera tot i  que encara no estic en situació d'analitzar de forma prou objectiva com s'està desenvolupant aquest bonic país. Vaig anar al cine amb la intenció d'aprendre més sobre Bolívia, sobretot en la vessant política i així va ser, però... jo mai en tinc prou!!!