dimarts, 25 de novembre del 2014

Ocho apellidos vascos

La veritat és que em va decebre força. Va ser la primera pel·lícula que vaig veure aquí, un cop vaig haver tornat de Bolívia. Estava tenint tan bona acceptació, trencant rècords de taquilla, crítica tan i tan bona que, potser per això, em vaig endur la decepció. 
S'ha de dir que la història està molt ben lligada, els actors i actrius fan una interpretació fenomenal, i que hi ha moments en que rius bastants, però vaig trobar a faltar una mica més d'humor més original. Ja sabia que anava a riure dels tòpics més tòpics de bascos i andalusos, però no ho sé, una mica més ben lligat hagués estat millor. I que consti que no ho dic per què busqui un humor intel·ligent, no, al contrari, sóc super fan de l'humor absurd, ridícul i cutre, però en aquest cas, no em va acabar d'arribar el suficient.
La pel·li val la pena de veure, passes una bona estona i divertida, tot i el què he dit, no us penseu que us una pel·lícula avorrida, però vaja, per al meu gust n'esperava una mica més.