diumenge, 14 de desembre del 2014

La isla mínima

M'ha agradat molt! Una pel·lícula que et fa estar en tensió, no et deixa que et distreguis i et manté immersa en la trama de la història. Tracta sobre dos policies que es desplacen fins a un petit poble per tal d'investigar la desaparició de dues adolescents. Està ubicada a Espanya durant els anys 80. 
Una de les coses que més valoro en una pel·lícula és que em mantingui dins de la trama, que m'inclogui dins de la història i aquesta realment ho aconsegueix, amb alguns girs inesperats i moments de certa tensió. 
Quan era adolescent, amb 14 o 15 anys, va ser quan van ocórrer els crims de les nenes d'Alcàsser, aquell cas em va frapar moltíssim ja que com a noia adolescent, em sentia identificada amb el cas, alhora que també una mica atemorida. Van ser els anys de començar l'institut, de començar a sortir, les primeres farres i ufff... aquelles pobres nenes sovint tornaven al record. La isla mínima m'hi va fer pensar bastant.