dimarts, 23 de desembre del 2014

No m'autoinculparé


  • No m’autoinculparé principalment per què no em ve gens de gust solidaritzar-me amb un President que no està fent cas del què li reclamem el poble. President volem votar!
  • No m’autoinculparé per què un mes i mig després del 9N el President no ha mogut fitxa més que per pronunciar una conferència.
  • No m’autoinculparé per què no m’agrada el victimisme al que s’està aferrant el nostre President, fent gala de la més tosca de les covardies i ben lluny de la valentia que li requereixo com a mandatari principal del meu país i ser qui hauria de liderar el procés d’independència.
  • No m’autoinculparé tot i que m’ ho demani l’ANC. Les darreres setmanes l’ANC  ha donat com a vàlida una única opció de candidatura per a les eleccions de Catalunya, opció que no comparteixo i amb la que no m’hi sento representada. L’Assemblea territorial a la que jo pertanyo NO va consultar als seus associats i per tant no vaig poder dir-hi la meva. Això em molesta, i molt! Parlem de democràcia, oi? Finalment, en els darrers dies l’ANC ha decidit acceptar també altres formes per presentar-se als comicis, no sense que els pocs o molts que no estàvem d’acord, haguem hagut de fer soroll per ser escoltats.
  • No m’autoinculparé per què no hi trobo sentit. Total recolzament a les accions massives que ha organitzat els darrers anys l’ANC. Hi he participat activament, i molt, en totes elles, però en aquest cas no ho faré. No crec que sobrecarregar encara més el sistema judicial ens pugui beneficiar.
  • No m’autoinculparé per què no he fet res mal fet. Entre moltíssimes altres coses, vaig participar de la massiva manifestació de l’11 de setembre.  Vaig participar i ajudar a organitzar la Via Catalana. Vaig participar i vaig ajudar a organitzar la V. Vaig participar i vaig ajudar a organitzar els 2 aplecs independentistes del Pirineu a la Seu. Milito des de fa anys, i de forma activa, en el partit degà de l’independentisme a Catalunya. Sóc sòcia d’Òmnium Cultural i l’ANC.Tinc l'estelada penjada al balcó des de fa anys i la duc allà on viatjo. I sobretot, visc el meu independentisme des de la més bàsica normalitat, sense tabús, vergonyes ni ocultaments. Així que, qui cregui que mereixo denúncia, querella o el que sigui, que vingui i faci la seva feina! Saben on trobar-me!


PS. Potser l’endemà de la convocatòria de les eleccions ho faré, però ara com ara, no.