dimarts, 18 d’abril del 2006

Avui he fet un regal


Després de tots aquests dies de festa, els qual he estat incapaç d'escriure res, ja se sap sortim a la nit i després l'endamà penses... "podria escriure alguna cosa al blog!" i després " no, millor que no, només parlaria de whisky" la veritat es que aquests dies l'hem liat bastant, hem sortit cada dia com unes "campeones" de fet jo sóc la que he tingut més coneixement i m'he portat millor, imagineu! jeje...
Doncs bé, avui per fí ha estat el primer dia laborable, per mí no, no tinc feina, però he aprofitat un munt el dia. He descansat pq m'he llevat quan m'he despertat, sense despertador que bé, de fet a les 9 els meus ulls ja s'han obert, he esmorzat tranquil.lament i me n'he anat cap a la dutxa, després una volteta pel mercat, he anat a revel.lar unes fotos, he passejat una estona més i després a dinar, amb el cafè he vist el cor de la ciutat i després he dedicat la tarda a fer un regal.
Amb les fotos que he anat a revel.lar al matí, he fet una composició, les he enganxat totes en una cartolina, he decorat el fons, ho he emmarcat i divendres li donarem a la Eva. Tenim molt delicte pq el seu aniversari va ser el 15 d'octubre, en el seu moment li vam comprar una camisa i encara no hem sigut capaces de donar-li, vaja tela! Bé, ara ja sí, ho hem decidit divendres li donarem els 2 regals. El resultat del regal us el penjo aquí, espero que us agradi, bé no, de fet espero que li agradi a ella, a vosaltres m'és igual!

Ah, per cert! He acabat el dia anant al gimnàs!! jeje, ja us he dit que he aprofitat molt el dia!