dimecres, 12 d’abril del 2006

Casa meva em fa por

Sí, més que una casa ara mateix sembla un traster, entre petita que és i q hi ha tot de coses pel mig... Seria més aviat una barreja entre traster i pantalla del TETRIS, per poder passar has de moure alguna peça... Aix quin desastre, a més avui en teoria em tocava tarda de bricolatge, he de muntar la calaixera que vaig comprar ahir a Ikea, però és que tinc tantes coses pendents per fer que no sé ni per on començar. Tinc l'escriptori que no hi ha un pam lliure, està ple de coses q no sé ni d'on he tret, tan sols em queda el lloc just per poder recolzar els braços i poder escriure amb el teclat, i això que és gran eh! Tot fa massa mandra, he estat una bona estona endreçant l'armari, fent canvi de roba de temporada, he llençat un munt de roba, i una altra muntera que he guardat per portar a Càritas, ja que està en bon estat i ara per anar bé hauria de muntar la calaixera i així podria anar triant coses de l'escriptori, el que hagi de llençar per llençar i el que hagi de guardar cap al calaix, però crec que millor me n'aniré a donar una volteta aprofitant el solet que tenim avui. sí, decidit, em motiva més lo del solet! Au, me n'hi vaig!!!