dimarts, 11 d’abril del 2006

Dia Ikea

Aquest matí cap a les 10, quan la Sílvia ha sortit de la guarde, hem agafat el Sr. Grand Cherokee i ens hem encaminat direcció Barcelona, l'Hospi per ser concrets. A les 12 hem arribat i en una horeta i mitja ens hem pulit la primera planta, la Sílvia vol canviar el menjador i jo en principi no havia de comprar res pero... Ikea és Ikea. Abans de les 2 ens hem decidit a dinar al mateix restaurant del recinte, una lasagna d'espinacs i un salmó a les fines herbes per mi, i la Sílvia pasta i salmó, estava passable es deixava menjar que diguem. Després hem baixat cap a la planta baixa, i hem seguit les compres, aquesta és la planta més xula, t'ho quedaries tot. Al final, la Sílvia ha comprat un moble per la tele, una tauleta i una cadireta per quan ve la seva neboda a casa seva, joguines per l'Abril, i alguna altra cosa q no recordo, i jo que no havia de comprar res al final he marxat amb uns calaixos per l'escriptori, 2 coixins, 2 fundes de coixins, 2 estovalles i 2 fundes porta Cd. Després hem aprofitat i hem anat al Gran Via 2, i m'he gastat molts dinerets en roba, m'he comprat 3 samarretes (blanc, negre i marró) i 3 pantalons (blau, negre i texà), però bé què hi farem! Em feien falta! La Sílvia encara s'ha comprat molta més roba que jo! jeje. Al tornar cap a la Seu, hem parat primer al Pla a mirar sofàs per la Sílvia, n'hem vist un de guapissim, i un conjunt de menjador també molt xulo, però que val molts dinerets, no sé que faran, si ho compraran o no, això ja depen d'ells. Ja eren 3/4 de nou i a les 21'30 jo tenia sopar amb la Tresa i la Dolors a la Via Fonte, quan hem arribat allà resulta que estava tancada i hem hagut d'anar a la Bàmbola, què hi farem! Hem passat una bona vetllada les 3 xerrant, hem deixat tot el món del revés i au! Ara a dormir aviadet que demà toca matinar! Bona nit!!!