diumenge, 9 d’abril del 2006

Divendres 4 hores Salou - La Seu.

Divendres a les 18'45 surto de Salou, després del pertinent comiat amb tots els treballadors de Masia Dorada, i satisfeta pel resultat de la primera setmana amb la casa en funcionament i en ple rendiment, agafo el cotxe, carretera i direcció a la Seu, a les 21 he d'arribar, avui inauguren el bar el Ruben i la Lili, per tant tinc el temps just, 2 hores i quart, suposo que trobaré bastant trànsit i potser trigaré una mica més. A les 20'45 en un tram entre Oliana i Coll de Nargó, veig que els cotxes de davant meu comencen a reduir , posar 4 intermitents i parar-se, faig el mateix, estic dins d'un túnel, veig la sortida, vull tirar una mica més , sortim, sortim, no em vull quedar parada dins, no hi ha remei, m'hi quedo, què hi farem! Tot té pinta de ser un accident, porto ja 10 minuts parada i em començo a desesperar, no m'agrada estar dins d'un tunel, soroll dels ventiladors, gent a fora, m'emparanoio, hi ha cotxes que no han parat els motors, m'atabalo i a més m'estic pixant, decideixo donar mitja volta i torno fins a Oliana, faig un cafè, també el pipí, i em trobo amb una noia de la Seu, xerrem una estona, a ells els havien avisat ja a Pons que hi havia un accident i per això havien decidit parar ja abans. Al cap d'una estona torno a pujar direcció a la Seu, sabent que em trobaria aturada però bé, es que després de xerrar una mica, fer el cafè i llegir el diari ja no sabia que fer. Quan m'aturo amb el cotxe aquesta vegada no és dins un túnel, em poso a jugar amb els jocs del mòbil, passa una bona estona però no se'm fa gaire pesat, en casos així el millor és resignar-se i no desesperar. Restableixen la circulació, marxem tant a poc a poc, en primera i segona tota l'estona fins passar els 3 ponts, després aconsegueixo posar alguna vegada tercera, comencen els avançaments, davant de tot hi ha una furgona culpable de la marxa lenta dels vehicles, aaaaaaaaaagggggggggg ja em començo a posar nerviosa, quan sóc a Adrall em truquen els de la colla, estan sopant a l'Orient, acaben de demanar, compten amb mi que ja arribo. Puc anar avançant, però no aconsegueixo passar la furgona, hem queda just davant quan arribem a la Seu, també entra a la Seu, evidentment semàfor vermell, la furgona desvia pels mateixos carrers que jo, va en primera! aaaaaaaaagggggggggg per favor! Arribo a l'Orient, aparco just davant, com ja és habitual en mi, entro encara no els han servit, la taula és ben llarga avui, som 13, vaig al lavabo, em rento les mans, i per fiiiiiiiiiiiiiiiiii.......... 4 hores de Salou a la Seu!!!!!!!!!!!!