dissabte, 1 d’abril del 2006

Un bon dia!

Ahir divendres va ser un bon dia! Vaig estar tot el dia molt contenta, cosa que feia molt temps q no em passava. Per començar ja vaig pujar de Salou el dijous al vespre, i per tant vaig fer nit a casa meva, al meu llitet. Divendres al llevar-me vaig anar a esmorzar al Plana, cosa q sempre fa començar millor el dia, i després durant el matí vaig anar fent diferents coses pendents que tenia i el que em va fer trobar-me amb molta gent pel carrer. Tothom em parava i em preguntava com estava i tal, portar 2 mesos fora de la Seu és el que té i, la veritat poder parlar amb tanta gent, conversar, veure gent coneguda em va fer estar contenta tot el dia. Després a la tarda, vaig anar a passejar amb el solet que feia, per la vora del riu, i més tard a depilar-me (buff.... aquesta estona no va ser tant guai eh...) a més les "loques" de les esteticients em van agafar a 4 mans i venga, entre les dues una per cada cama, criminal! això sí, vaig estar-hi la meitat de l'estona. Doncs bé, després de depilar-te sempre et sents molt millor, el patiment val la pena. Al sortir vaig estar prenent algo amb la Sílvia al Passeig, i després vaig anar a sopar al Plana, erem molts ahir, i alguns que feia molt temps que no veia. La Lili i el Ruben ens van dir que havien agafat el bar la Raspa, i que inauguren divendres vinent, li canvien el nom per "Cafè la plaça" molt més encertat. I al final vaig acabar la nit al Drac, on vaig trobar-hi el Jordi i l'Eskary, però que desseguida em van abandonar. Doncs bé, no sé ben bé pq , però ahir sense passar-me res d'especial, va ser un dia molt feliç. A veure si repetim dies així!