diumenge, 2 d’abril del 2006

Diumenge migdia

Ja és diumenge, buff.... ja m'agafa el mal rollo de cada diumenge a la tarda. Només de pensar que em queden unes hores per agafar el cotxe i marxar cap a Salou m'entra una espècie de "depre" aaaggg.... però bé, aqueta vegada és diferent, serà la última, divendres vinent ja tornaré a estar aquí a la Seu.
Ahir el dia va anar força bé, vaig anar amb la Sílvia a veure com subhastaven les vaquetes, on ningú va donar res per nosaltres, després a la terrasseta del passeig, lloc on a partir d'ara m'hi passaré moltes hores, i a la nit vaig anar a sopar a casa de la Sílvia i el Jordi on vam veure el partit i vam menjar un suculent pà amb tomàquet amb tota mena d'acompanyament i una bona amanida. Després vaig convencer a la Sílvia per sortir a fer un beure, cosa estranya, aviadet se'n va anar a dormir però bé, em va prometre que el finde que ve si q sortiria. Ella se'n va anar a domir, però per mi la festa va continuar fins les 6 del matí, Plana, Palau, Drac, Murga i caseta. Vaig conèixer un noi italià q es deia Marco, i un altre que tota la nit em va estar dient:"faltaves tu" jajaja sabeu pq? Doncs resulta que quan estavem al Drac, les meves amigues em van fer un regal. Fa un parell de setmanes se'n van anar totes de cap de setmana a València, a les Falles. Jo inicialment hi havia d'anar però al final no va ser possible, total que es veu que allà per Falles tothom porta un mocador de quadrets blau lligat al coll, és tipo com el mocador de fer farcells però més petit i blau, doncs se'n van comprar un cadascuna i en van agafar també un per mi i hi van escriure amb un retotador "Falles'06 - Faltaves tu!!!" Ohhhhhhhhh!!! que maco, doncs resulta que aquest noi ho va veure i mira, li devia fer gracia i cada vegada q ens veiem em deia "Faltaves tu!" mira, va estar prou bé el joc de la nit. Doncs res, cap a quarts de 6 van tancar la Murga, vaig fer la ruta deixant a casa a alguna de les meves amigues, i cap a casona, on de cop i volta rebo una trucada d'algú que m'oferia una pastís de nata!!! jajaja, si es que el q no em passi a mi.... trucades estranyes els dissabtes de matinada les que volgueu!!!