dimarts, 24 d’octubre del 2006

Viatge a Nicaragua

La cuina de la casa
on jo vivia












Mireu que bufona...



















Una mina d'or



















Una dona que ve de recollir llenya














Treient aigua del pou per rentar els plats.









El Nair












Uns nens jugant a baseball









Fixeu-vos en la cadira de rodes


Uns nens jugant al carrer
Dos volcans, el Momotombo i el Momotombito, va en serio!
Jugant amb els nens de l'escola
La casa on jo vivia, la nena em va dir textualment: "tengo una muñeca que tiene el cabello como tu" aquí la teniu O_o , jeje!


Doncs bé, després de mesos i mesos sense escriure res al bloc, al final m'he decidit. La veritat és que han passat força "cosetes" en la meva vida. De fet, el més interessant és que he estat a Nicaragua, en un petit projecte que organitza l'Ajuntament de la Seu i la ONG la Seu Solidària. Doncs sí, poc a poc ja us aniré explicant com s'ha desenvolupat tot el viatge, ara només 4 trets per fer-vos'en a la idea. Vam anar-hi 4 voluntaris, el Jordi, la Cris, la Meri i jo, i vam anar a Santa Rosa del Peñon, un petit municipi de la provincia de León, agermanat amb la Seu. És una de les zones més pobres de Nicaragua. L'experiència ha estat dura, però també molt enriquidora. Per qui vulgui saber més, aquest divendres dia 27, a 2/4 de nou del vespre, farem una xerrada explicativa acompanyada d'un muntatge fotogràfic al Centre Cívic l'Escorxador. Doncs res, us deixo unes quantes fotos per què us aneu fent una idea i a poc a poc ja n'aniré afegint més. Us espero divendres!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

hola ieia me gusta la presentacion que has preparado sobre el viaje a nicaragua y esto que no esta completo me gustaria verlo cuando lo hayas terminado, yo hare uno 'masukon'y espero que lo veas

Anònim ha dit...

Hola nena,
m'han arribat veus k tenies penjades unes fotos de Nicaragua al teu blog i he volgut xafardejar-lo. Crec k te n'has deixat una de molt maca (la de les llengües blaves). Ahhhh, jo ja tinc el llibre de fotos fet. Ja te l'ensenyaré. Continua fent bona propaganda a veure si l'any vinent hi anem uns kuants més. Apa, siau.

Mireia ha dit...

Ei, Kris!!! Que bé que hagis entrat. De fet tinc el blog super abandonat, encara falta penjar-hi moltes fotos més, però es que no tinc temps per res. Algun dia ja ho faré!!!