dimarts, 7 de novembre del 2006

La Seu d'Urgell 8/8/06

Fa tot just una setmana que he decidit participar en les Brigades Solidàries que organitza l'Ajuntament i La Seu Solidària. Me'n vaig a Nicaragua, concretament a Santa Rosa del Peñón, poble agermanat amb la Seu. El fet de participar en un voluntariat internacional, desde ben joveneta que em ronda pel cap i per fí, ara podré aconseguir-ho. Fins ara no havia estat possible per diferents raons, ser menor d'edat, estudiar, treballar, etc... Ara sembla que per fí ho he pogut organitzar tot.
Ja portem uns quants dies preparant la Brigada, però ahir va ser potser la primera reunió en la que vam aconseguir aprofundir una mica més a fons. En principi la brigada la formavem només 2 persones, el Jordi, que ja hi va anar l'any passat , cosa que em va fer acabar de decidir. Anar-hi amb algú que ja es coneix el terreny sempre dona més seguretat, i l'altre component era jo. Sembla però que quan jo vaig marxar de la reunió enque vaig dir el "SÍ, VULL" va arribar una noia d'Andorra que s'hi va sumar també, és la Meritxell.
Dissabte a la nit, a Festa Major de Ciutat, em vaig trobar amb la Crist, li vaig explicar que me'n anava i em va dir de seguida que s'hi apuntava. Total, que ja en som 4, el Jordi, la Meri, la Cris i jo!
Doncs res, ara sóc al peu de la Catedral, iniciant el diari de la meva experiència a Nicaragua. D'aquí a 10 minuts tinc una reunió de cosetes de la Festa Major, i haurien d'arribar també l'alcalde de Santa Rosa (Nelvin) i el representant del Comité de hermanamiento (Rigoberto), però ahir mentre estavem reunits, la Eli va rebre una trucada de Nicaragua dient que havien suspés el vol, provarien sort l'endemà, no me n'ha dit res, deu ser mala senyal, ara provaré de trucar-la. Demà vaig a vacunar-me!!!