dilluns, 18 de juny del 2007

El primer dia


Avui ha estat el primer de molts. El primer de molts dies d'una nova etapa.
Sovint m'agrada pensar que, cada dia és o si més no pot ser, el primer de molts altres dies, tan sols per un canvi en l'estat d'ànim, per una conversa mantinguda amb un bon amic, per un correu electrònic que hagis rebut i t'hagi fet reflexionar, o tan sols pq t'ha vingut a la memòria algun record que t'ha fet agafar la vida amb més força, amb més fermesa i creient-te que tu ho pots fer! Doncs sí, avui ha estat el primer dia que a l'entrar a l'Ajuntament ho he fet de forma diferent, bé no és ben bé això, ho he fet com sempre, però no he pogut evitar pensar que divendres quan en vaig sortir no ho vaig fer com avui hi he entrat. Espero que aquest cada dia que enceto a partir d'avui no sigui diferent , sinó més del mateix però encara mica millor.
Dono gràcies des d'aquí a tots els que heu confiat en mi, als que m'heu proposat pq creieu que jo puc fer-ho, als que m'heu animat en aquest camí fins al dia d'avui i a tots aquells que m'ajudareu a aconseguir-ho i a fer-ho el millor que pugui. Demano disculpes als qui en aquest camí pugui molestar, espero que només sigui pq no ho he sabut fer del tot bé, el qual no vulgui dir malament, resto oberta a propostes, idees i millores.
Doncs això, que aquí estem, aquí estic, amb ganes, ànims i sobretot il·lusió!!!