dijous, 13 de setembre de 2007

Caprabo m'ha contestat

Ja sabeu que fa uns dies vaig enviar un correu a Caprabo queixant-me del poc/gens ús del català en l'establiment de la Seu, doncs bé, m'han contestat. Aquí uns deixo la resposta, ara a veure si millora la situació, a veure a veure i ja sabeu, com deia el Capità Enciam "Els petits canvis són poderosos"

Apreciada Sra. ,

En relació al seu e-mail, li agraïm que s'hagi posat en contacte amb
nosaltres per a informar-nos de la situació que ha observat al nostre
establiment de La Seu d'Urgell, ja que és a través de les comunicacions
dels nostres clients com podem millorar el servei que oferim.

Li informem que hem transmès el contingut del seu correu electrònic
al departament que gestiona la retolació i la megafonia dels nostres
establiments, per a que en tinguin constància i realitzin les gestions
internes oportunes, així com al departament de Recursos Humans.

Una vegada més li volem agrair la confiança que ha dipositat en
Caprabo.

Atentament,

XXX
Responsable del Departament d'Atenció al Client
Publica un comentari a l'entrada