dilluns, 21 de març del 2011

Enllaç Urgell de la Seu i Ot d'Urgell


Una de les coses que més il.lusió em fa de ser regidora és el fet de poder casar. Sí, potser hi ha qui ho troba una ximpleria, però a mi m'agrada poder tenir aquesta delegació, què voleu que us digui! Podeu bé preguntar a qualsevol dels meus amics i amigues, han estat quatre anys aguantant que dissabte rera dissabte els hi recordés aquesta potestat, però no hi ha hagut manera, no s'han volgut casar, i em sembla que fins al 22 de maig, no tenim cap boda prevista a la colla!

Fa un parell de setmanes vaig tenir el goig de realitzar un casament força peculiar, vaig casar als Gegants de la Seu, l'Ot i la Urgell. Fou una proposta de la Colla Gegantera i Grallera de la Seu d'Urgell inclòs dins dels actes de promoció de Ciutat Gegantera 2011.
Els nuvis van arribar, evidentment, vestits per a l'ocasió, la colla se n'havia encarregat de fer-los-hi fer uns elegants vestits de nuvis, i per la Urgell vell i ram de flors!
Per tal de fer-ho extensiu a tothom, van decidir sortir a la cercavila de Carnaval i un cop acabat el concurs de disfresses i l'espectacle d'animació infantil, tothom que va voler participar de l'acte va ser convidat a pujar a la sala d'actes de l'Ajuntament i compartir aquest moment.
I així va ser que, vam omplir la sala i vam casar la Urgell i l'Ot i, evidentment, amb uns testimonis de la mateixa alçada, l'Abd al-Rahman i la Constança, l'altra parella de gegants que tenim a la ciutat. Com no, al acabar els nuvis van ballar el tradicional vals.