dijous, 3 de gener del 2013

Els Miserables

Iniciant el nou any m'he proposat fer un breu comentari al blog d'aquelles pel·lícules que vagi a veure al cinema. A veure si seré capaç de mantenir el compromís! Us animo a comentar les opinions i veure així si coincidim o no en els gustos.

Dimarts vaig anar a veure el musical Els Miserables. He de dir que em va agradar molt, bona música, bona interpretació, i la història en fi, ja sabem tots que és molt maca. Recomanable 100% per a tots als qui us agradin els musicals, si no,  no cal ni que us hi acosteu perquè us avorrireu. Calculo que aproximadament hi deu haver entre 30 i 40 paraules de diàleg que no sigui cantat.
Vaig tenir la mala sort de coincidir amb un grup de joves asseguts justament darrera meu, que no van parar de parlar, riure, burlar-se de les escenes més emotives i, fins i tot com que estaven distribuïs en diferents fileres, van ser capaços de llançar-se una bola de paper o quelcom similar. Pel parlar, semblaven de les Terres de l'Ebre, i es que aquest dialecte i la freqüència de comentaris em va fer fàcil la identificació. Tot i que gent del públic exigíem silenci, la seva manca de respecte i la seva excessiva mala educació, van guanyar. 
Tornant al musical, si us agrada la música i el cant, les situacions històriques i els relats sensibles i emocionants podreu gaudir un parell d'hores amb aquest fantàstic musical.

Us deixo aquí el trailer