dimarts, 10 de setembre del 2013

Blog enllaçat per la independència.

Aquesta setmana passada vaig conèixer una nova iniciativa entorn a la Cadena Humana - Via Catalana de demà, 11 de setembre. Potser heu pogut veure el bànner aquí, a la dreta del blog. 
Consisteix en una proposta virtual (per tant, m'encanta!) on diferents persones han decidit enllaçar els seus blogs a través dels posts escrits mitjançant enllaços als altres blogs. 
És una iniciativa del blog-via cap a la independència i que em va semblar molt interessant, ja que la xarxa és una de les millors formes de visualització de les mobilitzacions.
Avui he vist que el meu blog predecessor ja m'havia enllaçat al seu post, és el Margarides i Albercocs i és a partir d'aquí que m'enllaço i dono la mà al blog Feina per tothom allargant una mica més aquesta cadena 2.0, una proposta més per fer saber al món que volem ser lliures, que volem ser un nou estat i que peti qui peti aconseguirem la nostra anhelada independència.

Salut i ens donem demà les mans a la Via Catalana. Jo seré al tram 365 a Vallirana, mig quilòmetre ple com un ou de gent de l'Alt Urgell.