Doncs ja he fet la tria de les 5 pel·lícules que més m'han agradat aquest 2014 de les que he vist al cinema, són aquestes:
Afegeixo també 12 años de esclavitud, que tot i haver-la vist durant el 2013 a la Seu, vaig repetir-la a Bolívia però es mereix estar a qualsevol top five.
I aquí els enllaços a les crítiques de totes les pel·lícules d'aquest any
.
Plan en las vegas
Ajuste de cuentas
La ladrona de libros
El sueño de Walt
12 años de esclavitud (!) Atenció, la vaig tornar a mirar a Bolívia, però ja l'havia vist
El club de los desahuciados
Un minuto de silencio
Non Stop (sin escalas)
Ella
Armados y peligrosos
Dios no está muerto
Marcado por la muerte
Mujeres al ataque
Ocho apellidos vascos
Carmina y Amén
L'endemà
El niño
La isla mínima
Las vidas de Grace
Juntos y revueltos
Bajo la misma estrella
Trash. Ladrones de espenza
Magia a la luz de la luna
Rastres de Sàndal
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada