dilluns, 3 d’abril del 2006

vine soneta, vine!

Son les 3 i 20 minuts de la matinada del diumenge al dilluns. Fa aproximadament 40 minuts que m'he despertat i dono voltes pel llit sense poder dormir. Estava somniant en la feina, fatal! Fatal i massa sovint darrerament em passa això. Dormir poques hores i les poques que dorms encara passar-les somniant en la feina és esgotador us ho asseguro. Encara sort que no treballo a pic i pala... però el grau d'esgotament mental és alt, de debò!
Pq ens passa això de no dormir? Realment el cos té reaccions totalment inversemblants. Una necessitat fisiològica realment important com el fet de dormir i descansar, com pot alterar-se tant en estats de nerviosisme i estrès? Semblaria que ha de ser un peix que es mossega la cua, si avui dorms menys ja dormiràs demà, però no...! Si una nit dorms poques hores et passes el dia següent fet pols, cansat i no rendeixes al 100% està clar,però arriba la nit i... pam! ja tornes a tenir els ulls oberts com un mussol, el cos dona voltes a banda i banda del llit, l'estómac et crema dels nervis i la pell et pica, no et pots rascar pq no pararies, és horrorós, terrible, grrrr.... Acabes tement que arribi la nit, l'hora d'anar a dormir i clar, no pots anar-te'n de festa cada nit! Tot i que potser seria la millor solució,fora problemes! No, jo no crec en les solucions fàcils. Bé, no sé, aquí us deixo el meu problema, vaig a donar unes voltes per la xarxa a veure si trobo alguna web prou avorrida pq em faci venir son, pq no us ho perdeu, a les 5 del matí em sona el despertador que toca fer camí cap a Salou. Per darrer cop per sort! Bona nit a tothom!