dijous, 13 de març del 2008

Època Supradyn



A tots ens passat que sense gairebé ni saber com, ens trobem immersos en períodes de temps en que el volum de feina augmenta, que vas de bòlit, no pares, t'impliques a fer mil coses més, i quan detectes que et trobes en situació d'estrès, ja és massa tard per poder eliminar coses. Els que em coneixeu sabeu que sóc algú a qui no costa gaire enredar per fer el què sigui, col.laborar en el què calgui, participar en alguna cosa, bé, que no sóc d'aquelles que se'm caurà la casa a sobre, no. M'agrada tenir ocupat el temps, sigui en feina, formació, lleure, etc... Darrerament he portat una temporada força mogudeta. Tots sabem, o si més no, us podeu imaginar com és una campanya electoral, i si a més l'has de compaginar amb la feina habitual, i amb totes les altres activitats en que et sents implicada... 
Aquest diumenge vaig anar a Lleida a acompanyar al Jordi a la Seu d'ERC, vam anar-hi juntament amb la Teresa i el Miquel. Un cop acabat tot el procés electoral, estava esgotada, desitjava que ja tot acabés i poder dedicar-me "a les meves coses habituals", l'esgotament tant físic com intel.lectual era notable. Els resultats electorals no van ser gens motivadors i per tant l'estat d'ànim també contribueix en l'estat físic de la persona. Doncs bé, quan tot sembla que a poc a poc tot ha d'anar tornant a la normalitat... Patam! Salten primer els rumors, a poc a poc vas tenint més dades, sembla que es confirma la notícia i finalment m'ho corrobora directament l'interessat. JORDI AUSÀS NOU CONSELLER DE GOVERNACIÓ I ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES.
Només puc dir una cosa, estic molt contenta, des del primer moment en que alguna campana vaig començar a sentir tocar a ritme de Jordi Ausàs.

Val a dir, que al migdia, al assabentar-me que Joan Puigcercós havia dimitit com a Conseller de governació vaig pensar de seguida "Aix... aquest càrrec li aniria al Jordi com anell al dit" No sé si potser moguda per l'estat de decepció de la nit anterior, havent seguit el Jordi durant la campanya i sabent l'esforç que hi ha dedicat, i ser-ne coneixedora del seu tarannà habitual, però alguna cosa m'ho va fer pensar. El Jordi és coneixedor de les mancances del territori més profund del nostre país i de les dificultats que tenen els alcaldes dels municipis petits i mitjans per tirar endavant les seves poblacions.
Doncs això, que tenim nou Conseller de Governació i és Pirinenc de cap a peus!