dijous, 6 de setembre del 2012

Estic nerviosa per l'11 de setembre!


És ben cert que les emocions i sentiments dels humans són molt més simples i senzilles del què semblen. Quan et deixes portar, una mica més del que hi estàs acostumada, per l'emoció i gaudeixes de les coses bones, realment pots arribar a experimentar sensacions que gairebé tenies oblidades.
Des de fa unes setmanes que noto que el meu nerviosisme és fervent i no para de créixer entorn a tot el que comporta la manifestació del proper 11 de setembre a Barcelona. 
Estic convençuda, igual que la majoria de vosaltres, que l'acte serà un gran èxit. Una convocatòria massiva que mobilitzarà i remourà la totalitat del país.
Jo no vaig poder assistir a la manifestació del 10 de juliol del 2010. Era a Bòsnia, acompanyant (o acompanyada) de gent que l'endemà recordaria que feia 15 anys de la matança d'Srebrenica. El fet de no poder assistir-hi era una petita espineta que tenia clavada dins meu. Més que una espineta era potser un sentiment d'enveja i admiració cap a tots i cadascú dels que hi vau assistir, alhora que un enorgulliment enorme del meu país.
Aquestes darreres setmanes he estat força vinculada en l'organització dels autocars que des de l'Assemblea Territorial de l'Alt Urgell de l'ANC amb la col·laboració d'Òmnium Cultural hem organitzat, per assistir a la Marxa per la Independència, i aquest vespre quan he sabut que havíem omplert el segon autocar, l'alegria ha estat immensa! Això vol dir 112 persones!!! Cal dir que ja hi ha gent en llista d'espera per mirar d'organitzar-ne un tercer, així que si encara t'ho estàs pensant, anima't a baixar amb l'autocar per només 8 euros!
Dissabte passat a la tarda, penjava cartells de l'ANC, amb una ventolera increïble. Em volaven els cartells, la cinta adhesiva se m'embolicava, a les cartelleres no hi havia prou espai... No va ser una estona fàcil que diguem. En una de les cartelleres, vaig trobar-me una senyora que deuria rondar els 75 anys i em va preguntar si sabia alguna cosa sobre un autocar que es feia per anar a Barcelona per la diada!
Ahir al migdia, vaig rebre una trucada d'un número desconegut. Era un senyor de 84 anys que em preguntava com ho havia de fer per aconseguir un bitllet de l'autocar per baixar a la manifestació de dimarts. Ostres, l'emoció em va envair!

Coses com aquestes són les que han fet anar augmentant el meu grau de nerviosisme, i es que no sabeu pas les ganes que tinc de que sigui dimarts vinent dia 11 de setembre de 2012, Diada històrica !!!

En fi, encara falten uns dies i de ben segur que aniran acompanyats de manifestacions sorprenents del feixisme més ranci d'arreu (vull dir de dins i de fora), com també crec que falta encara alguna "sortida d'armari" d'algú altre que optarà per cridar ben fort i alt que ja n'hi ha prou, i que tenim pressa, molta pressa per marxar d'aquest estat que ens oprimeix!

Us animo a tots i totes a assistir a la manifestació i especialment als de l'Alt Urgell a baixar amb l'autocar de l'ANC. Podeu apuntar-vos a la llista d'espera per al tercer autocar a Outlet Viatges de la Seu, al carrer Major,12. 

Jo, de ben segur que seguiré ben emocionada durant força dies (espero!)

Tots els qui baixeu per lliure o amb altres mitjans, si voleu compartir l'estona de manifestació amb gent de l'Alt Urgell, hem organitzat un punt de trobada a la cantonada de Gran Via de les Corts Catalanes amb Carrer  Urgell (banda muntanya)

Us adjunto també el cartell informatiu del autocars que surten des de Cerdanya i el Pallars Jussà

Autocar l'Alt Urgell













Autocar El Pallars Jussà


Autocar la Cerdanya